خبرهای داغ:
رییس ستاد اعتکاف استان درصحن علنی شورا مطرح کرد؛

 مراسم اعتکاف در ۱۰ مسجد شهر قزوین برگزار می شود

 مراسم اعتکاف در ۱۰ مسجد شهر قزوین برگزار می شود
حجت الاسلام عباسی گفت: برنامه ریزی ها برای برگزاری مراسم اعتکاف در ده مسجد شهر قزوین انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۶۹۳۵۷
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

قزوین_به گزارش بسیج، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی رییس ستاد اعتکاف استان قزوین با حضور در جلسه علنی شورا با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی در جامعه اظهار کرد: زیر بنای ساختاری هر جامعه مسائل فرهنگی است و چه بسا بسیاری از مشکلاتی که درجامعه وجود دارد و مشاهده می کنیم به دلیل عدم کارکردن دراین حوزه باشد. 

 وی ادامه داد: مسایلی از جمله تجملات و زیاده خواهی،مشکلات زیادی برای جامعه داشته است و با فرهنگ دینی می توانیم این مشکلات را حل کنیم. موضوع اعتکاف در میان جوانان و بانوان استقبال زیادی داشته است و در استان قزوین ۷۰ درصد معتکفین بانوان هستند. 

 وی بر لزوم حمایت شورا ومدیریت شهری دربرگزاری مراسم اعتکاف تاکید کرد و گفت: در سال گذشته با توجه به محدودیتهای مالی درشهر قزوین ۱۲۰۰ نفر و در سایر شهرستانها ۱۰۰۰ نفر آمار معتکفین بودند وامسال قصد داریم که درشهر قزوین این آمار را به ۲۵۰۰ نفر افزایش دهیم. 

 رییس ستاد اعتکاف استان تصریح کرد:در شهرقزوین ده مسجد برای امر اعتکاف درنظر گرفته شده است که برخی مساجد مختص دانش آموزان دختر ،دانش آموزان پسر،مسجد محمد رسوال الله (ص) مختص بانوان به همراه کودکان شان ومسجد النبی(ص) نیز مختص برادران می باشد 

 عباسی در پایان افزود: با همراهی نهادها و ارگانها به ویژه شورا ومدیریت شهری بتوانیم هزینه دریافتی از معتکفین را کاهش دهیم . 

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار